Friday, February 14, 2014

JOM BACA....

~DISAHKAN HALAL OLEH JAKIM~

Gadis solehah: weee~today kan ana keluar jalan2 beli barang kahwin dengan tunang ana~insyaAllaaahhh lagi 5 bulan kami akan nikah~wink~wink~syukurrr ya allah,kurniakan si dia sebagai imam ku~hee tak sabar~ I love u bee...muack muack~ :'> *blushing*blushing*

7 minutes ago . like . Mangkuk Ayun and 3 other like this .

write a comment....

Lelaki soleh: alhamdulillah juga allah kurniakan bee gadis baik,comel,ala-ala ustazah gitu macam yuyunk~   

Gadis solehah: alololo tomei tomei...nak mo la ckp gitu,titew malu la bee~malu la org baca nanti.... :'>

Lelaki soleh: biar la smua org tau,biar smua tau btapa susahnya bee nk dpt wanita solehah mcm yuyunk ni...hihihihi...bee suke la tgk yuyunk pkai purdah baby blue tu,tommeiii~rsa nak picit2 je pipi tu..

Gadis solehah: ish mana adee...biasa2 je....lgpun klu comei,tgk la sape pnya kan?

Lelaki soleh: bee punya laaaaa~ 

Ibnu Batoota: Innalillahi wa inna ilaihi rojiun.....................

Gadis solehah: alamak..dia mai dah....

Lelaki soleh: sapa ni yuyunk???

Gadis solehah: alaaa...jgn crik pasal dgn dia....kawan2 yuyunk semua dah kena,tak kira niqobis ke,bogelis ke,separuh bogelis ke,semua kena...

Lelaki soleh: haa??kena apa bhaa...?tak pe,yuyunk jgn risau...bee kan ade..bee akan pertahankan cinta kita selamanya daripada perosak ni...

Ibnu Batoota: memang mangkuk ayun betui hangpa dua ekoq ni....kan dah keluaq sebijik ayat penang aku....

Lelaki soleh: wei bro,lu sape aarr..lu tak kenal ke gua sape?jgn crik pasal bro...kami x kaco lu,lu jgn kaco org...dia tu tunang gua..bkn org lain...

Ibnu Batoota: hek eleeeehh...tadi bukan main lagi yuyunk yuyunk yuyunk bee bee bee bee babeeee..sekarang nak berlagak jadi KL gengster pulak.....sekali aku tampaq kepala terabuq semua gigi....

Lelaki soleh: woi!lu igt wa takut ke?skit pon tak ketar la brooo...lu sni dtg la ngadap gua,bru tau langit tinggi rendah...gua bkn buat salah pon kt sni,apsal lu nk kecoh???

Ibnu Batoota: hehehehe..kenapa la kat malaysia ni penuh dengan hot swinging bowl macam korang ni?sekejap romeo,sekejap kasanova,sekejap nak jadi KL gengster,tak nak jadi power rangers pulak ke?asal nak tunjuk gengster je kena cakap wa lu wa lu wa lu..cakap "saya awak" tak boleh ek?Sapa pulak yang cakap kamu berdua ni tak buat salah?korang dah kawen ke?

Lelaki soleh: aarh...dulik ape aku...aku orang malaysia,mesti lah senang terpengaruh dengan keadaan sekeliling...aku memang la tak kawen lagi,tapi kami dah tunang,lagi 5 bulan kami nak kawen,kau apa masalah?

Ibnu Batoota: so kalau tunang,kire halal la korang beromen romen depan orang macam ni?bukan main lagi ko konon belajar kat universiti islam,si pmpuan pulak siap pakai purdah lagi,tapi malu tak dak,maruah tak dak,kambing pun lagi malu dari korang la...

Lelaki soleh: ye lah,kami kan dah tunang,biar la kami nak bersayang2 ke apa..lagipun kmi ttp akn kawen nti,kmi bkn kapel pon..klu kapel pon,kmi kapel islamik2 gitu,siap misscall kjut2 tahajud lg,race baca quran,tunang aku tu dlu pakai tudung pendek,skrg dah pakai purdah dah pon,apa salah kami?ko jgn nk rosakkan hubungan kami!

Ibnu Batoota: aku malas nak cakap banyak...kau bace ni bebaik....encik babi,kalau kau bela dia,bagi makan makanan halal,bersih,kemudian kau sembelih elok2,potong elok2,packing elok2,lepas tu letak logo DISAHKAN HALAL OLEH JAKIM,bende tu tetap encik babi,tak kan jadi halal faham?belajo agama tinggi2 tapi otak ketat,naik sembelit perut aku baca komen2 korang kat atas tu....heck!

Gadis solehah has blocked Ibnu Batoota.

No comments:

Post a Comment